فراخوان حضور در جایزه انتقال فناوری سازمان همکاری D۸

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، چهاردمین دوره جایزه انتقال فناوری ( Technology Transfer Award- TTA۲۰۲۳) شبکه تبادل فناوری دی هشت (D-۸TTEN) به همت دبیرخانه این شبکه و میزبانی دانشگاه گبزه ترکیه (Gebze Technical University) در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.

افراد یا شرکت های متقاضی حضور در این دوره از برگزاری جایزه انتقال فناوری، جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۱ دی ۱۴۰۲) فرصت دارند به سایت شبکه به نشانی https://d۸tten.org/technology-transfer-award/ مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، جایزه انتقال فناوری، به بهترین قرارداد انتقال دانش فنی و فناوری میان شرکت هایی که حداقل یک طرف آن از کشورهای های عضو سازمان همکاری های دی هشت یعنی بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه، بوده باشد تعلق می گیرد. مبلغ این جایزه، ۱۰ هزار دلار است که بین دو شرکت تقسیم می‌شود.

داوری این جایزه بر عهده کمیته علمی و صنعتی این شبکه بوده و معیارهایی نظیر حجم قرارداد، سطح تکنولوژی، عمق انتقال فناوری و مدت قرارداد و… در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری دی هشت در تهران با شماره ۰۲۱-۶۶۹۴۳۳۵۲ و آدرس ایمیل info@d۸tten.org راهنمای متقاضیان حضور در این رویداد می باشد.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *