جهاد تبیین از وظایف مداحان است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سازور مداح اهل بیت (ع) در گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور که در سازمان بسیج مستضعفین در حال برگزاری است اظهار داشت: امروز صدای اعتراض مردم جهان با هر دین و مسلکی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بلند است. این فطرت الهی است که مردم جهان را به اعتراض واداشته است. اما نباید فراموش کرد که بین همه انسان‌ها دانشمندان، سیاستمداران و افراد خاص باید مواضع خودشان را نسبت به جبهه حق تقویت کنند.

وی با بیان اینکه امروز روز امتحان تمام اقشار جامعه است گفت: نمی‌توان این مساله را انکار کرد که امروز مؤثرترین اقشار جامعه وظایف سنگینی دارند و نباید عمدی و یا غیر عمدی در آسیاب دشمن آب بریزند. نباید در برابر غربت و مظلومیت جبهه حق سکوت کرد چرا که آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد. مقام معظم رهبری فرمودند دنیا در پیچ تاریخی قرار دارد. وارثان تمام جنایتکاران گذشته در آمریکا و رژیم صهیونیستی خلاصه شده است.

سازور ادامه داد: چرا عده‌ای آدرس غلط می‌دهند و می‌گویند آنها سنی هستند، این دلیل می‌شود؟ دلیل اینکه برخی جبهه باطل را بزرگ و جبهه حق را خوار می‌کنند چیست؟ سیره اهل بیت برای همه ما درس است. امروز صراط مستقیم همان راه و شیوه‌ای است که رهبر انقلاب طی می‌کند.

این مداح مشهور جهاد تبیین را از وظایف مداحان خواند و گفت: در جبهه و مسیر رهبر انقلاب است که می‌توانیم از انحراف‌ها دور باشیم. افراد بسیاری در فتنه‌ها و آشوب‌ها مغلوب شدند و به دامن غرب رفتند. بسیاری از نیروهای شیطان تلاش می‌کنند تا ما از جدا افتادگان انقلاب باشیم. نمی‌توان امروز روضه خواند و بگوییم سیاسی نیستیم و از مظلومان جهان نگوییم.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *