هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت شریف ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی عملیات وعده صادق و پیروزی غرورآفرین لشکریان سپاه اسلام حجت الاسلام المسلمین مصطفی جعفر طیاری قائم مقام دانشگاه ادیان و مذاهب با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران اسلامی گفت: عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی را ندارد.

قائم مقام دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛ عملیات وعده صادق پوشالی بودن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ثابت کرد و اقتدار نظامی ایران اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

جعفرطیاری ادامه داد؛ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران چیزی نیست که بتوان روی آن معامله کرد، و قدرت‌های ظالم و مستبد دیدند که در این مورد ایران اسلامی با احدی تعارف ندارد.

وی با اشاره به حمایت و شادی ملت‌های آزادی‌خواه جهان از پیروزی عملیات وعده صادق بیان کرد؛ رژیم منحوس صهیونیستی به خوبی می‌داند که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد و سعی دارد با ایجاد جو رسانه‌ای تا حدودی این شکست مفتضحانه خود را جبران کند اما حمایت مردم سراسر جهان از این عملیات عزت آفرین باعث شد که این رژیم جعلی در این جبهه هم نتواند کاری به پیش ببرد.

جعفرطیاری اظهار کرد؛ جبهه مقاومت امروز مقتدرتر از دیروز در حال رصد نقشه‌های خبیثانه رژیم اشغالگر صهیونیستی است و اگر این رژیم در محاسبات خود کوچک‌ترین اشتباهی را انجام دهد با جواب محکم‌تری روبه‌رو خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت؛ عملیات وعده صادق ثابت کرد که ملت ایران اسلامی هر زمان پشت‌سر رهبر حکیم و مقتدر خود قدم برداشته‌اند عزتمندانه به پیروزی رسیده‌اند و ما باید با تمام توان و با اتحاد و همدلی و با اطاعت از فرامین ولی فقیه زمان مکر و خدعه دشمنان اسلام و انقلاب را به خود آن‌ها بازگردانیم.

جعفرطیاری خاطرنشان کرد؛ ملت بصیر ایران اسلامی همیشه در کنار مظلومان عالم خواهد بود و آرمان فلسطین را فراموش نخواهد کرد و امروز به برکت این ایستادگی و مقاومت نفس‌های رژیم ستمگر صهیونیستی به شماره افتاده است و روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و این وعده الهی است که خداوند می‌خواهد بر مستضعفان زمین منّت نهاده و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهد ان شاءالله.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *