اجرای نمایش «پاهای خانم هزار پا» با نقش‌آفرینی نوجوانان با نیازهای ویژه

اجرای نمایش «پاهای خانم هزار پا» با نقش‌آفرینی نوجوانان با نیازهای ویژه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نمایش «پاهای خانم هزار پا» به کارگردانی مهدی خجستگی از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

این نمایش به نویسندگی ندا حاجی‌بابایی در راستای طرح تناوبی تئاتر در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ با نقش‌آفرینی نوجوانان دارای نیازهای ویژه در قم اجرا شد.

این نمایش داستانِ خانم هزارپایی را روایت می‌کند که از دست پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌رود و در ادامه با کرمی روبرو می‌شود که پایی ندارد و….

نمایش «پاهای خانم هزار پا» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سال ۹۶ تولید شد و در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به روی صحنه رفت.

این نمایش در ادامه‌ اجراهای خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری و چالوس به روی صحنه رفت.

نمایش «پاهای خانم هزار پا» در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به روی صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و بالغ بر ۵ هزار نفر از این نمایش دیدن کردند.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز هنری و مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود نمایش‌های شرکت‌کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *