برپایی میز ارائه خدمات حقوقی رایگان در تمامی استان‌ها

برپایی میز ارائه خدمات حقوقی رایگان در تمامی استان‌ها

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مورد راهپیمایی ۲۲بهمن در مشهد گفت: توفیق حاصل شد که در جمع همکاران مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده همراه با مردم در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنیم، ضمن اینکه در کنار این حضور در تمامی مراکز استانی نیز میز ارائه خدمات حقوقی رایگان برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی مردم کشورمان گوش به فرمان رهبر انقلاب در اوج عزت و افتخار به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند.

عبدلیان پور با بیان اینکه باید قدر این مردم را بیشتر بدانیم، گفت: این مردم امروز با وجود مشکلات موجود در کنار نظام اسلامی و مسئولین قرار گرفته و دین خود را ادا کرده اند مسئولین نیز باید همه تلاش خود را برای کاهش و مرتفع شدن مشکلات موجود انجام دهند.

رئیس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مورد انتخابات پیش رو افزود:این حضور با شکوه که امروز شاهد آن هستیم تمرینی است برای حضور در انتخابات، مردم کشورمان با همین شور و شعوری که امروز در صحنه حضور پیدا کرده اند برای حضور در انتخابات نیز پای کار خواهند آمد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *