جهاد تبیین مهمترین رسالت هیئات است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در دومین روز همایش هم‌اندیشی ۷ شبکه فعال هیأت و مداحی استان‌ها با عنوان «میان داران جهاد ۲» که در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد اظهارداشت: روش جدیدی که برای مجامع تخصصی درنظر گرفته شده تا در کنار یکدیگر باشند باعث می‌شود هم‌افزایی و افزایش هماهنگی بین هیأت‌ها و تشکل‌های دینی صورت بگیرد.

وی جهاد تبیین را مهمترین رسالت هیأت‌ها بیان کرد و گفت: بین تمام مجموعه‌های فرهنگی کشور، رهبر انقلاب جهاد تبیین را به دوش هیأت‌ها قرار دادند و می‌توان گفت قریب به ۲٠٠ بار در دوسال گذشته معظم به این موضوع تاکید کردند و بر اهمیت جهاد تبیین اشاره داشتند.

باباخانی با بیان اینکه تا تحقق معنویات رهبری در زمینه جهاد تبیین فاصله زیادی وجود دارد عنوان کرد: تا زمانی که دشمن فعالیت می‌کند و قلب‌ها مورد هجوم تیرهای سهمناک آنان است، رسالت زینبی ما پابرجاست بر این اساس استفاده از زبان هنر و رسانه مدد در انجام این رسالت خطیر مهم است.
رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی به ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ، نقش زنان در این جهاد بزرگ، یعنی جهاد تبیین مثل حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) بی‌بدیل است بر این اساس در امر جهاد تبیین بانوان رسالت و نقش مهمی خواهند داشت.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *