امیررضا ثابت هجدهمین اثر خود را با عنوان ” نظریه عشق” منتشر نمود

امیررضا ثابت خالق کتاب تکنولوژی عشق 20 سال پس از انتشار موفق ترین کتاب حوزه روانشناسی با فروش بیش از 200/000 جلد، نظریه عشق را در سال 1403 منتشر نمود.

کتاب تکنولوژی عشق به قلم امیررضا ثابت و دکتر شهرام ناصری در سال 1383 منتشر گردید و با استقبال گسترده عموم مردم روبرو شد.

از دیگر آثار امیررضا ثابت می توان به شکستن مرزهای موفقیت/ افزایش عملکرد در محیط کار/ کتاب مشتری خود را زجر دهید، خودش اینگونه می خواهد/پارادوکس / سفید، سیاه، خاکستری / برای دخترم آشا و نه هیچ کس دیگر / مدیریت به سبک امیررضا ثابت اشاره نمود.

در مقدمه کتاب نظریه عشق به قلم امیررضا ثابت می خوانید:

عشق را نمی شود خرید. به زور هم نمی توان صاحب دلهای مردم شد. تزویر هم راه حل بادوام و بلندمدتی نیست. عشق را به علت سزاوار و لایق بودن به کسی نمی دهند.

یک بچه مگر چه قدر لیاقت و توانایی دارد و مگر چه مدالی روی سینه اش است که مادرش و همه ی ما او را دوست داریم؟ اتفاقا برای دریافت عشق باید هیچ بود، این به مفهوم ضعف نیست. این به مفهوم پس زدن و کنار زدن موانعی است که جلوی گرمی عشق را می گیرد و سایه ایجاد می کند. پس قدرت و ثروت و کامل بودن، نه تنها پیش نیاز دریافت عشق نیست، بلکه مانع نیز به شمار می رود….

این کتاب در ابعاد رقعی و در 208 صفحه توسط انتشارات اندیشه هنر به قیمت 120/000 تومان منتشر شده است.

علاقه مندان به دریافت کتاب می توانند به سایت شخصی امیررضا ثابت به آدرس amirrezasabet.ir مراجعه نمایند.

 

roye-jeld-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *