تساوی تلخ یاران سردار آزمون در تیم رم/ لورکوزن به فینال صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها در ورزشگاه بی‌آره‌نا، تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن آلمان و رم ایتالیا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت تا با توجه به پیروزی ۲ بر صفر لورکوزن در خانه حریف، این قهرمان جدید بوندس‌لیگا باشد که با برتری ۴ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی دیدار نهایی شوند.

برای این بازی «دانیله دروسی»، سرمربی رم تیمش را با سیستمی تهاجمی و با ۳ مهاجم به زمین فرستاد.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم در این دیدار در کنار لوکاکو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد مؤثری از خود به نمایش گذاشت.

آزمون در دقیقه ۴۲ در پی خطای «جاناتان تاه»، موفق شد یک پنالتی از مدافعان لورکوزش بگیرد تا «لئاندرو پاردس» گل نخست رم را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۶ رم باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد و «لئاندرو پاردس» موفق شد گل دوم را هم برای رم به ثمر برساند تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

اما این پایان کار نبود و لورکوزن که نمی‌خواست رکورد بازی‌های بدون شکستش شکسته شود توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۸۲« جانلوکا مانچینی» به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی ۲ بر یک شود.

شاگردان آلونسو هرچدند با این نتیجه راهی فینال می‌شدند اما باز هم برای گلزنی تلاش کردند و «جوزپ استانیشیچ» در دقیقه ۷+۹۰ یک بار دیگر دروازه رم را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و بایرلورکوزن چهل‌ونهمین بازی بدون باختش را هم به ثبت برساند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، دیگر نماینده ایتالیا آتالانتا شب درخشانی داشت با نتیجه پر گل ۳ بر صفر مارسی را شکست داد تا در مجموع با برتری ۴ بر یک به فینال برسد.

سردار آزمون در این بازی در دقیقه ۷۲ جای خود را به «ادواردو بووه» داد. نکته قابل توجه این است که این بازیکن با بایرلورکوزن قرارداد دارد و به طور قرضی در رم بازی می‌کند و مطابق با قوانین، این حضور لورکوزن در فینال به نام سردار آزمون هم ثبت خواهش شد تا علی رغم شکست رم، او به لطف لورکوزن، یک فینال اروپایی به نامش ثبت شود.

به این ترتیب تیم‌های لورکوزن و آتالانتا در فینال رقابت‌ها که روز دوم خرداد برگزار می‌شود به مصاف هم خواهند رفت.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *