میانگین سنتی حجاج تمتع استان سمنان ۵۶ سال است

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح پنجشنبه در دیدار مسئولان حج و زیارت و کاروان‌های تمتع با استاندار سمنان به میزبانی استانداری، از اعزام یک هزار و ۱۳۰ زائر استان خبر داد و تاکید کرد: ۲۵ اردیبهشت ماه نخستین کاروان تمتع استان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ کاروان امسال حجاج استان سمنان را به سرزمین وحی می‌برند، تاکید کرد: میانگین سنی حجاج اعزامی استان ۵۶ سال است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه ۶۰ درصد از حجاج استان در تمتع امسال تحصیلاتی بالای دیپلم دارند بیان کرد: کاروان امسال حجاج استان هم جوان‌تر و هم به لحاظ سواد بالاتر از سال‌های قبل است و این کار را برای اعزام راحت تر کرده است.

میانگین سنتی حجاج تمتع استان سمنان ۵۶ سال است

چتری با بیان اینکه ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن و ۴۴ درصد مرد هستند، گفت: دو کاروان از استان سمنان مدینه قبل و هفت کاروان دیگر مدینه بعد هستند.

وی از اعزام ۲۱ نفر به عنوان مدیران کاروان‌ها و خادمان حجاج استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ۱۲ روحانی معین نیز با کاروان‌های استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

در پایان این دیدار کارکنان و مدیران و کارگزاران زیارتی با حضور بر مزار شهدای گمنام در محوطه استانداری سمنان، به مقام شامخ بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید استان ادای احترام کردند

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *