حکایت همان دروغگوها

به گزارش مشرق، محسن مهدیان، مدیرمسئول روزنامه همشهری طی یادداشتی با عنوان "همان دروغگوها" نوشت:

این سطح از قلب واقعیت و تحریف حقیقت در این روزها اعجاب برانگیز است و حیرت آور. دنائت و سبعیت پیشتر نیز وجود داشت اما عمق و جزئیات آن به دست مردم نمی رسید. جلادان و قصابان انسانیت جنایات خود را قلم می گرفتند تا سبب بیداری ملت ها نشود. اما امروز حیثیت نداشته این سلاخان ریخته بر داریه است. انحصار رسانه ای صهیونیستی– آمریکایی شکسته است و همه چیز عیان مقابل دیدگان مردم است. اما انگار نه انگار. همچان روز را منکر می شوند و می گوید شب است.

ابرکذابان عالم مثل ریگ دروغ می گویند. دروغ های این روزهای رژیم صهیونیستی را فهرست کنید: از اولین دروغ که درباره سربریدن بچه های حماس بود که بعدا مشخص شد یک سگ را با هوش مصنوعی تبدیل به کودک کردند تا جنایت بیمارستان معمدانی که توسط نیویورک تایمز و الجزیره اسناد دروغ شان افشا شد تا ادعای نتانیاهو درباره ارتش صهیونیستی به عنوان بااخلاق ترین ارتش دنیا.

هر ۱۵ دقیقه یکبار یک کودک می کشند. بیش از سیزده هزار نفر از مردم بی گناه غزه را با بمب های چند تنی به خاک کشیدند و همچنان چشم در چشم دوربین می گویند این نسل کشی نیست. اتش بس را وتو می کنند و مانع رسیدن اب و اذوقه و سوخت به آواره گان غزه می شوند.

چه کسی باور می کرد این تصاویر ویران کننده از مظلومیت غزه روزانه منتشر شود و اهریمن بین المللی چشم در چشم مردم دنیا آنرا تکذیب کنند؟

ثمره این حیرت، افشای این جریان فاسد در اذهان مردم و زنده شدن وجدان دنیا است. کما اینکه راه پیمایی های میلیونی در آمریکا وقلب اروپا نمایش همین بیداری است.

اما سخن اینجا نیست. این دروغ گوها برای تان آشنا نیستند؟ اینا همان ها هستند که ماهها کشور را درگیر مرگ طبیعی یک زن کردند. به تظلم خواهی او کشور را به آتش کشیدند و مومن ترین جوانان مان را به خون کشیدند و عامل حبس و به دار رفتن عده ای دیگر شدند.

همان ها که مرگ یک نفر را بهانه آتش افروزی و همه دنیا را علیه مردم ایران بسیج کردند امروز مقابل کشتار بی رحمانه کودکان نه تنها سکوت کردند که با شقاوت و دیاثت می گویند حقمان است زنان و کودکان را سلاخی کنیم.

اما این زاویه نگاه کامل نیست. دقیقتر ببینیم: اگر می خواهید عمق جنایات سال گذشته را درک کنید به این روزها نگاه کنید. واقعیت اینست که جلادان کذاب امروز باطن حوادث سال گذشته اند. با این زاویه نگاه، گذشته وحشت انگیز می شود وقتی می بینید مدیریت فتنه سال گذشته به دست جلادان این روزهای غزه بوده است.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *