به گزارش مشرق، یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.
همچنین با در نظر گرفتن هزینه های کلان برای سرویس های اینترنتی، قبوض تلفن و تجهیزات و سرورهای مورد نیاز از جمله دغدغه های امروزی صاحبان سازمان ها و کسب و کارها است، لذا لازم است راه حلی برای این موضوع در نظر گرفت.
اولین کاری که باید در این زمینه انجام بدهید برای کنترل و همچنین کاهش هزینه های تماس خود، بررسی مواردی است که در صورت حساب تلفن سازمانیشما لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که بعضی از هزینه ها بدون اینکه شما خواسته باشید لحاظ شده است، و بدون اینکه در این مورد آگاهی داشته باشید آن ها را پرداخت می کنید.
به طور مثال نمونه هایی از هزینه های تلفن سازمانی را نام میبریم :
دستگاه و تجهیزات
مقدار مصرف ماهیانه
سرویس های اضافی
و با در نظر گرفتن این موارد می توانید بهترین سیستم های تلفنی را گزینش کنید که به طرز چشمگیری در کاهش هزینه های سازمانی شما تاثیر می گذارد.
مزایای استفاده از تلفن ثابت سازمانی:
نکسفون
نکسـفون پرایـم، نسـل جدیـد تلفـن سـازمانی مبتنـی بـر IPPBX اسـت کـه بـر بسـتر فناوری سـیپ ترانک در جهت بهبود کیفیت و کاهش هزینه ارتباطات یک مجموعـه طراحی شده اسـت.
این راهکار بهتریـن جایگزیـن خطوط تلفنهای سـنتی در جهت توسـعه سـرویس تلفن سازمانی و افـزودن خدمات نویـن بـدون داشـتن زیرساخت و سخت افزار پیچیده است .
دلایل محبوبیت فناوری تلفن مجازی (تلفن ثابت ابری) برای استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمان ها و همچنین بودجه محدود آنها سازگار است. یکی از مهمترین ویژگی های نکسفون کاهش هزینه های مکالمه است.
تمام حقوق برای پایگاه خبری حبرچی محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.
طراحی توسط ایپک