4 برند برتر برای خرید دریل شارژی در ایران

دریل‌های شارژی از جمله ابزارهای پرطرفداری هستند که به دلیل برخورداری از سرعت و دقت بالا به شکل گسترده در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، به طوری‌که حتی بسیاری از کاربران خانگی نیز برای افزایش راحتی و سرعت فعالیت‌های خود از مدل‌های ارزان‌قیمت این محصولات استفاده می‌کنند.

4 برند برتر برای خرید دریل شارژی در ایران

باید توجه داشت که شباهت زیادی میان سه ابزار پیچ‌بند، دریل شارژی و دریل پیچ‌گوشتی شارژی وجود دارد و با آنکه در بیشتر موارد می‌توان این ابزارها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد اما تفاوت‌های مختلفی میان آنها وجود دارد که در فعالیت‌های تخصصی به شکل مستقیم بر روی کیفیت نهایی، اثرگذار خواهند بود.

به عنوان یک نکته کلی باید در نظر داشته باشیم که پیچ‌بند به شکل تخصصی برای باز کردن و بستن پیچ استفاده می‌شود و معمولا امکان استفاده از مته در این ابزار وجود ندارد.

دریل شارژی نیز برای سوراخ کردن سطوح مختلف کاربرد دارد. دریل پیچ‌گوشتی شارژی نیز ترکیبی از دو ابزار قبلی است که در برخی از موارد، خاصیت چکشی نیز به آن افزوده می‌شود.

نکته مهم دیگر در خصوص دریل‌های شارژی به موضوع موتورهای زغالی و براشلس مربوط می‌شود که در حالت کلی، موتورهای زغالی به دلیل قیمت کمتر، ساختار ساده‌تر و امکان تعمیر آسان‌تر، دارای اولویت خرید بالاتری هستند اما موتورهای براشلس به دلیل ارائه قدرت بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بالاتر به شکل تخصصی در مشاغل صنعتی و حرفه‌ای کاربرد دارند و در حال حاضر میزان تولید این محصولات در حال افزایش است.

معمولا در هر بازاری، محصولات مختلفی به عنوان نمونه‌های شاخص و پرفروش شناخته می‌شوند و توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب می‌کنند که این موضوع می‌تواند ناشی از قیمت مناسب، امکانات فنی جذاب، لوازم جانبی متنوع و عوامل مختلف دیگری باشد.

به همین دلیل در این مقاله به سراغ 4 برند برتر بازار ایران در زمینه تولید دریل شارژی می‌رویم و با شاخص‌ترین محصولات آنها آشنا می‌شویم.

ملاک اصلی ما در انتخاب این ابزارها بیشتر بر اساس میزان استقبال و رضایت کاربران، مشخصات فنی، قیمت محصولات، خدمات پس از فروش و لوازم جانبی ارائه شده از سوی شرکت‌های تولیدکننده بوده است و هیچ قضاوت یا توصیه هدفمندی برای معرفی این محصولات وجود ندارد.

آروا، کیفیت و قیمت مناسب، یکجا در کنار هم

شرکت آروا به عنوان یکی از برندهای برتر ایرانی، محصولات متنوعی را در دسته دریل‌های شارژی روانه بازار کرده است که از میان آنها می‌توان به دریل پیچ گوشتی شارژی آروا مدل 5815 اشاره کرد.

این محصول دارای یک موتور براشلس 20 ولتی است که با وجود گیربکس دو حالته با حداکثر سرعت 450 و 1500 دور در دقیقه با گشتاور 35 نیوتن‌متر و استفاده از سه‌نظام فلزی 10 میلی‌متری اتوماتیک، امکان باز کردن و بستن انواع پیچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های فنی قابل توجه این محصول می‌توان به کلید گازی ضد گرد و غبار، طراحی ارگونومیک، استفاده از روکش ضد تعریق، ارائه چراغ قوه LED برای کار در محیطهای تاریک، قابلیت چرخش چپ‌گرد و راست‌گرد و باتری 2 آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

این دریل پیچ‌گوشتی شارژی در داخل یک جعبه BMC همراه با یک عدد باتری اضافه، پایه شارژر با قابلیت شارژ سریع و گارانتی 12 ماهه شرکت آروا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و در مقایسه با محصولات همرده خود از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

رونیکس، کیفیت اتفاقی نیست!

بدون شک محصولات شرکت رونیکس به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران در بین کلیه برندهای موجود در بازار شناخته می‌شوند که در بخش دریل‌های شارژی می‌توان به مدل‌های سری 86 و به ویژه کیت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K اشاره کرد که با استفاده از موتور قدرتمند 14.4 ولتی ضدآب، امکان فعالیت در سه حالت دریل ساده، دریل چکشی و پیچ‌گوشتی را فراهم می‌کند.

حداکثر میزان گشتاور تولیدشده توسط این دریل شارژی برابر با 30 نیوتن‌متر است که با استفاده از حلقه 3حالته انتخاب نوع کاربری و کلاچ 21حالته انتخاب گشتاور می‌توان تنظیمات ابزار را بر روی حالت دلخواه تنظیم کرد.

استفاده از از گیربکس دوحالته، امکان چرخش با حداکثر سرعت 400 و 1500 دور در دقیقه را فراهم می‌کند و وجود سه‌نظام تمام استیل اتوماتیک، سرعت تعویض انواع مته و سری پیچ‌گوشتی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

برخورداری از بدنه ضدضربه با طراحی ارگونومی و وزن سبک، باتری 1.5 آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع، قابلیت چراغ قوه و کلید گازی ضد گرد و غبار از دیگر امکانات و قابلیت‌های این دریل پیچ‌گوشتی شارژی محسوب می‌شوند.

کیت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K در داخل یک کیف باکیفیت BMC همراه با دو عدد باتری 1.5 آمپرساعت 14.4 ولتی، شارژر با قابلیت شارژ سریع و گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس عرضه می‌شود.

برای خرید دریل شارژی از برند رونیکس یا سایر برندهای معرفی شده در این مطلب، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیف ابزار مراجعه کنید.

هیوندای، کیفیتی که همه می‌شناسند.

شرکت ابزارآلات هیوندای نیز یکی دیگر از برندهای مطرح در بازار داخلی ایران است که با ارائه محصولات متنوع و قیمت‌های مناسب، توجه بخش قابل توجهی از کاربران بازار را به خود جلب کرده است.

از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار این شرکت در بخش دریل‌های شارژی می‌توان به دریل شارژی اتوماتیک هیوندای مدل HP122-A اشاره کرد که در مقایسه با نمونه‌های مشابه خود از مشخصات فنی و قیمت بسیار مناسبی برخودار است.

این دستگاه دارای یک موتور 12 ولتی در کنار گیربکس دوحالته با حداکثر سرعت چرخش 400 و 1400 دور در دقیقه و گشتاور 33 نیوتن‌متر است که با استفاده از کلید گازی، امکان کنترل دقیق سرعت دستگاه فراهم می‌شود. تغذیه دستگاه توسط یک باتری 1.5 آمپرساعت 12 ولتی صورت می‌گیرد.

همچنین سه‌نظام این دریل پیچ‌گوشتی شارژی از نوع 10 میلی‌متری اتوماتیک بوده و امکان چرخش در دو حالت چپ‌گرد و راست‌گرد را دارد.

ارائه وزن 1 کیلوگرمی، چراغ قوه LED و طراحی ارگونومی در کنار لوازم جانبی متنوع مانند کیف BMC، گیره کمری، باتری و شارژر از دیگر ویژگی‌ها و امکانات مهم این محصول هستند که همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت هیوندای روانه بازار می‌شوند.

برای دریافت قیمت دریل شارژی از برند هیوندای یا سایر برندهای معرفی شده در این مطلب، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیف ابزار مراجعه کنید.

رابین، هر ارزانی بی‌کیفیت نیست.

با اینکه برند رابین در میان بهترین‌های بازار قرار نمی‌گیرد اما قیمت‌های خاص و باورنکردنی محصولات این برند، توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

از محصولات خوب و پرفروش این برند در بخش دریل‌های شارژی می‌توان به دریل شارژی رابین مدل R8012 و دریل شارژی رابین مدل R8820 اشاره کرد که مدل R8012 یک محصول رده پایین و مدل R8820 یک ابزار حرفه‎‌ای و قدرتمند محسوب می‌شود.

مدل R8012 یک محصول خانگی بسیار ارزان با موتور 12 ولت و گشتاور 22 نیوتن‌متر است که از یک سه‌نظام خودکار 10 میلی‌متری بهره می‌برد و همراه با یک کیف BMC، باتری، شارژر و گارانتی 12 ماهه شرکت رابین در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

برای دریافت قیمت ابزار مختلف مانند دریل شارژی، پمپ باد، کارواش خانگی، دریل چکشی یا مینی فرز، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیف ابزار مراجعه کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *