کدام چهره‌ها تا کنون از نمایشگاه قرآن بازدید کرده‌اند؟

به گزارش خبرنگار مهر، چهار شب از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) گذشته است. در این مدت کوتاه در کنار مردم چهره‌ها و شخصیت‌هایی با حضور در نمایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌های قرآنی این نمایشگاه قرار گرفتند.

یکی از مهمانان روز نخست علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت بود که از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد. علی بهادری جهرمی ساعتی پس از افطار شب دوم برپایی در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و از نزدیک بخش‌های مختلف را بازدید و با مسؤولین بخش‌های مختلف قرآنی صحبت از مشکلات آنها آگاه شد.

کدام چهره‌ها تا کنون از نمایشگاه قرآن بازدید کرده‌اند؟

سید علی مقدم، معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن کریم نیز از دیگر افرادی بود که در روزهای نخستین با حضور در نمایشگاه شاهد فعالیت‌های مجموعه‌های قرآنی بود.

کدام چهره‌ها تا کنون از نمایشگاه قرآن بازدید کرده‌اند؟

از دیگر شخصیت‌ها، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر بود که همزمان با سومین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

همچنین سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روز سوم سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد و در جریان امور قرآنی در حال انجام قرار گرفت.

کدام چهره‌ها تا کنون از نمایشگاه قرآن بازدید کرده‌اند؟

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با چهارمین شب سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم به همراه خانواده در محل نمایشگاه حضور یافت.وی از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای قرآنی قرار گرفت.

وزیر ارتباطات بیشتر در بخش‌های فضای مجازی نمایشگاه توقف داشت و از نزدیک با غرفه‌داران در مورد مشکلات آنها صحبت کرد.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز از شخصیت‌هایی بود که از نمایشگاه بازدید به عمل آورد. حجت الاسلام قمی در تالار هوش مصنوعی از بخش آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم اسلامی و انسانی دیجیتال، گالری تصاویر قرآنی هوش مصنوعی، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان، شرکت دانش‌بنیان هنرهای خلاق رسانه‌ای صور، تبیان آنلاین و آکادمی هوش مصنوعی بازدید کرد.وی در بخش دیگری از بازدید خود در دبیرخانه ستاد ملی جمعیت و غرفه نهج‌البلاغه کتاب حکومت حضور یافت.

در جریان این بازدید حجت‌الاسلام تقی‌پور رئیس سازمان دارالقرآن کریم نیز حضور داشت.

کدام چهره‌ها تا کنون از نمایشگاه قرآن بازدید کرده‌اند؟

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس نیز در نمایشگاه قرآن حضور یافت. وی از بخش‌های مختلفی از نمایشگاه قرآن کریم بازدید و از نزدیک با مسؤولان غرفه‌ها به صحبت نشست تا با جدیدترین آثار قرآنی آشنا شود.

قاسمیان در جریان بازدید خود برخی از محصولات را به ویژه آثار قرآنی مجازی را مورد استفاده قرار داد تا کیفیت محصولات را ببیند.

کدام چهره‌ها تا کنون از نمایشگاه قرآن بازدید کرده‌اند؟

ابراهیم محمد الدیلمی سفیر کشور یمن در ایران همزمان با چهارمین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد. الدیلمی ساعتی پس از افطار در بخش بین الملل سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و از نزدیک بخش‌های مختلف را بازدید و با مسؤولین بخش‌های مختلف قرآنی گفتگو کرد

همچنین در بخش نهادها و مؤسسات دولتی نیز فروزانفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور در غرفه‌های قرآنی حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *