آغاز داوری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، داوری مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز ۱۰ آبان‌ماه در دو گروه بانوان و آقایان در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده است. این مرحله به صورت پخش ویدئویی اجرای شرکت‌کنندگان برای گروه داوری برگزار می‌شود.

پیش از آغاز این مرحله، راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیمه دوم مهرماه با حضور در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان خود، نسبت به ضبط تلاوت با حضور ناظران کشوری، اقدام کرده‌اند.

در ادامه این مرحله از مسابقات، آثار ضبط شده با حضور داوران ملی و بین‌المللی به صورت متمرکز در سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارزیابی می‌شود تا افراد راه‌یافته به مرحله نهاییِ مرحله کشوری مسابقات که به صورت حضوری و به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود، مشخص شوند.

براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن مجموعاً ۸۰۶ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جز، دعاخوانی، اذان (ویژه آقایان) و مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم حضور دارند.

این مرحله از مسابقات در بخش آقایان تا روز ۱۹ آبان‌ماه و در بخش بانوان تا روز ۱۷ این ماه در جریان خواهد بود.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *