چرا همش خوابم میاد؟

حدود 20 درصد از مردم جهان،‌ با مشکل خواب آلودگی در طول روز درگیر هستند. این احساس خواب آلودگی با مصرف انرژی‌زاها و کافئین از بین نمی‌رود و ریشه در برخی کمبودهای بدن دارد. ممکن است علت این بی‌حالی و خستگی دائمی، کمبود برخی ویتامین‌ها باشد. شما می‌توانید با میل کردن قهوه در ساعات مختلف روز با احساس خواب بجنگید، اما روش‌های بهتری برای درمان احساس دائمی خواب آلودگی وجود دارد که شما را برای همیشه از شر این مشکل خلاص می‌کند. برای یافتن پاسخ سوال «چرا همیشه خوابم میاد» فقط کافی است این مقاله را در کمتر از 5 دقیقه مطالعه کنید تا با دلایل این عارضه آشنا شوید.

چرا همش خوابم میاد؟

کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی باعث احساس بی‌حالی و خستگی خواهند شد

کمبود برخی از ویتامین‌ها در بدن، اولین دلیل احساس خواب آلودگی در طول روز است. زمانی که ویتامین‌های ب، آ، دی و سی در بدن فرد کمتر از مقدار طبیعی شوند، انرژی کافی برای فعالیت بدن وجود نخواهد داشت و به همین خاطر فرد در طول روز خسته، بی انرژی و خواب آلود خواهد بود. برای درمان خواب آلودگی بر اثر کمبود ویتامین‌ها شما باید قرص مولتی ویتامین مصرف کنید تا از کلیه ویتامین‌ها به مقدار کافی برخوردار شوید.

از همین رو پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به قیمت قرص مولتی ویتامین خارجی در فروشگاه مکمل شاپ داشته باشید و بهترین مولتی ویتامین‌ها را قیمتی مناسب خریداری کنید. البته به‌ جز ویتامین‌ها، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن، زینک و روی نیز باعث احساس خواب آلودگی و بی‌حالی خواهد شد. ناگفته نماند که مصرف ویتامین‌ها و مولتی ویتامین‌ها باید زیر نظر پزشک متخصص انجام باشد تا دوز مناسب برای شما تجویز شود.

چرا همش خوابم میاد؟

کمبود خواب؛ اصلی‌ترین دلیل خواب آلودگی در طول روز

بدن انسان باید در طول شبانه روز، 8 ساعت خواب مفید برای توانایی در فعالیت‌های مختلف داشته باشد. اگر خواب شب از این مقدار کمتر شود، فرد در طول روز احساس خستگی خواهد داشت. ناگفته نماند سطح کیفی فعالیت‌های مغز نیز کاهش می‌یابد، برای مثال فرد کمی حواس پرت می‌شود و دقت کافی برای انجام امور احساس را نخواهد داشت.

اگر خوابیدن در شب برای شما دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم با مشورت یک پزشک نسبت به درمان بی‌خوابی اقدام کنید. معمولا در این زمان قرص ملاتونین تجویز می‌شود که یک قرص گیاهی برای سریع به خواب رفتن و تنظیم ساعت خواب است. شما می‌توانید برای خرید ملاتونین یا مشاهده قیمت ویتامین d و سایر ویتامین‌ها، همین حالا از فروشگاه مکمل شاپ دیدن کنید.

استرس و اضطراب بیش از حد؛ عامل خستگی‌ دائمی جسم

در سال 2019 روی 2000 دانشجو برای کشف ارتباط بین استرس و خواب آلودگی مطالعه‌ای انجام شد که نتایج به‌دست آمده بسیار جالب بودند. دانشجویانی که بر اثر استرس خواب کافی نداشتند، افت عملکردی شدیدی در زمان امتحانات و کلاس‌های درسی نشان دادند. از طرفی دانشجویانی که با کنترل استرس 8 یا 6 ساعت خواب کافی داشتند، نمرات آن‌ها نیز بالاتر بود. در نتیجه، افرادی که در طول روز استرس بسیاری دارند، این استرس روی کیفیت خواب شبانه آن‌ها نیز تاثیر می‌گذارد.

زمانی که کیفیت خواب شبانه کاهش یابد، فرد در طول روز دائما خسته و خواب آلود است. در پاسخ به سوال «چرا همش خوابم میاد» باید گفت استرس روزانه شما مانع خواب خوب در شب می‌شود. برای بهبود خواب خود،‌ مصرف قرص منیزیم کمک شایانی به شما خواهد کرد. این قرص حاوی گلیسینات است که به خواب عمیق‌تر کمک شایانی می‌کند. ناگفته نماند قیمت قرص منیزیم خارجی بسیار مناسب بوده و برای کلیه افراد قابل تهیه است.

چرا همش خوابم میاد؟

چرا همش خوابم میاد و خسته ام؟ استراحت کافی ندارید!

استراحت کافی به مغز اجازه می‌دهد تا انرژی‌ها و نیروهای از دست رفته در طول روز را تجدید کند. به دست آوردن انرژی از دست رفته در طول روز، باعث احساس سرحالی، افزایش انرژی و روحیه می‌شود. البته استراحت کافی فقط به‌معنای خوابیدن نیست، بلکه باید جسم و روح شما در زمان‌های بیداری نیز استراحت کند.

برای مثال شما می‌توانید روزانه نیم ساعت دراز بکشید و به‌هیچ چیز فکر نکنید تا ذهن شما پاکسازی شود یا در مدتی که سرکار هستید، چند دقیقه را به قدم زدن و صحبت با همکارها اختصاص دهید. فراموش نکنید که در کنار خواب خوب و دوری از استرس‌ها، برای درمان احساس خواب آلودگی باید ذهن خود را حتی برای چند دقیقه در روز از افکار و انرژی‌های منفی دور کنید.

مصرف ویتامین‌های مکمل شاپ؛ سریع‌ترین روش برای درمان خواب آلودگی

در پاسخ به سوال «چرا همش خوابم میاد و خسته ام» باید گفت کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی، خواب ناکافی یا قرار گرفتن در حجم بالایی از تنش و استرس، باعث خستگی و خواب آلودگی در طول روز خواهد شد. برای درمان خواب آلودگی روش‌های بسیاری مانند مصرف قهوه یا انرژی‌زا وجود دارد، اما کلیه آن‌ها موقتی بوده و علاوه‌بر این برای سلامتی شما نیز ضرر دارند. بهترین راهی که برای درمان خواب آلودگی همیشگی وجود دارد، استفاده از قرص‌های ویتامین است؛ زیرا انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند.

برای تهیه انواع قرص تقویتی، فقط کافی است به فروشگاه مکمل شاپ مراجعه کنید. فروشگاه مکمل شاپ به‌عنوان یک داروخانه آنلاین، انواع قرص تقویتی، مولتی ویتامین و مکمل‌ها از بهترین برندهای دنیا را به فروش می‌رساند. علاوه‌بر این برای راحتی شما عزیزان، امکان بازگشت وجه تا هفت روز را در نظر گرفته است. برای مشاهده محصولات متنوع این فروشگاه، فقط کافی است نام «مکمل شاپ» را در گوگل جستجو کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *