چگونه کِی کُجا در فلای تودی، ارزانترین بلیط ها را پیدا می کند؟

سفر یکی از مهمترین نیازهای بشر در دنیای امروز است. انسانهایی که در دنیای صنعتی و شهرهای شلوغ روزگار می‌گذرانند، برای حفظ سلامت روان و تجربه آرامشی دلپذیر، باید مدتی از جایی که هستند فاصله گرفته و در قالب سفر، فضا و ماجراهایی جدیدی را تجربه کنند. اما همیشه گران بودن سفر به خصوص بلیط هواپیما از جمله موانعی است که افراد را از چنین تجربه‌ای بازمی‌دارد. حال تصور کنید بدون هیچ برنامه و ایده‌ای، به جستجوی سفر ارزان بپردازید. یعنی نه بدانید کجا بروید و نه زمان سفر کی است. پس چطور می‌توانید سفر کنید. فلای تودی با ارائه محصول جدید خود، این امر را ممکن می کند.

کِی، کجا برویم؟!

کافی است هوای رفتن در سر داشته باشید و اینکه کجا و کی دیگر اهمیتی نداشته باشد. کی کجا محصول جدید و منحصر به فرد فلای تودی است که با یک جستجوی ساده، ارزانترین پروازهای داخلی و خارجی را در زمان‌های مختلف به شما نمایش می‌دهد. در وبسایت جدید فلای تودی وارد صفحه کی کجا شوید. مبدا خود را مشخص کنید تا ارزانترین بلیط هر نقطه از ایران و جهان و زمان آنها به شما نمایش داده شود. این آسانترین و کاربردی‌ترین روش برای سفر ارزان است.

چگونه کِی کُجا در فلای تودی، ارزانترین بلیط ها را پیدا می کند؟

نحوه استفاده از کی کجا

نحوه استفاده از کی کجا هم چندان پیچیده نیست. از میان پیشنهاداتی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، گزینه ایده‌آل خود را به لحاظ زمان و مکان انتخاب کنید و همانند روش های رایج برای خرید بلیط هواپیما، بقیه مراحل را انجام دهید.

با فلای تودی سفر کردن راحتتر و ارزانتر از هر زمان دیگری شده است. به هر مقصدی که بیندیشید و رویای سفر به آن را در سر داشته باشید، به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط را در فلای تودی بیابید. اگر هم اهل ماجراجویی باشید، با کی کجا می‌توانید ارزانترین مقصد را پیدا کرده و سفر کنید. البته باید افزود در کی کجا می‌توانید بخش های زمان و مقصد را خودتان وارد کنید. برای مثال می‌توانید مقصد مشخصی وارد کرده تا ارزانترین زمان به شما پیشنهاد شود یا با ورود تاریخ سفر، ارزانترین مقصد به شما پیشنهاد شود. توصیه می‌کنیم همین الان وارد وبسایت جدید فلای تودی شوید، کی کجا را امتحان کنید و سفر بعدی خود را بر اساس پیشنهادات آن بچینید.

چگونه کِی کُجا در فلای تودی، ارزانترین بلیط ها را پیدا می کند؟

برای انتخاب آسانتر، می توانید از فیلترهای موجود مثل بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت، کلاس پروازی، تعیین محدوده قیمت بلیط، مدت زمان پرواز و همچنین تفکیک مقاصد داخلی و خارجی استفاده کنید. حتی می‌توانید از مبدا انتخابی خود، ارزانترین پروازها را به مقاصد مختلف روی نقشه هم مشاهده کرده و با یه کلیک روی نام مقصد به صفحه خرید بلیط هواپیما همان مقصد وارد شوید.

ارزانترین بلیط داخلی و خارجی در فلای تودی

کسانی که با فلای تودی آشنایی دارند، می‌دانند که این پلتفرم همیشه ارزانترین بلیط هواپیما را ارائه می‌دهد. ابزارهای مختلفی در این وبسایت به کاربر جهت یافتن ارزانترین بلیط هواپیما کمک می‌کنند. از جمله این ابزارها تقویم قیمتی است. کاربر پس از جستجوی بلیط هواپیما برای مقصد موردنظر و در زمان انتخابی خود، می‌تواند تقویم قیمتی را مشاهده کند. این تقویم قیمت بلیط را در حوالی تاریخ انتخابی را نمایش می‌دهد. بدین صورت اگر در تاریخ دیگری بلیط ارزانتر است، کاربر می‌تواند بلیط هواپیما را برای آن تاریخ خریداری کند.

جهت اطلاع از تغییرات قیمت بلیط نیز ابزاری تحت عنوان "اطلاع از آخرین قیمت‌ها" در اختیار کاربر قرار دارد. با ثبت آدرس ایمیل آخرین تغییرات در قیمت بلیط هواپیما به صورت ایمیل اطلاع رسانی می‌شود. همه ابزارها و راهکارهایی که توسط فلای تودی ارائه می‌شود، مسافر را برای سفری ارزان کمک می‌کند. این بار هم کی کجا با ایده‌ای خلاقانه برای خرید بلیط ارزان در ارزانترین زمان و مکان ارائه شده است.

چگونه کِی کُجا در فلای تودی، ارزانترین بلیط ها را پیدا می کند؟

دریافت خدمات سفر در فلای تودی

پس از آنکه بلیط هواپیما را به صورت عادی یا از طریق کی کجا تهیه کردید، احتمالا نیاز خواهید داشت هتل یا اقامتگاهی در مقصد خود رزرو کنید. در وبسایت فلای تودی انواع هتل با تعداد ستاره‌های مختلف، قیمت‌های متنوع و امکانات متفاوت را چه در ایران و چه در جهان به راحتی یافته و رزرو کنید. فیلترهای جستجو در رزرو هتل نیز به کمک شما می‌آیند تا مناسب‌ترین گزینه اقامتی را با بهترین قیمت پیدا کنید. فرآیند خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز با چند کلیک ساده انجام خواهد شد. در نهایت بلیط و واچر رزرو هتل به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

اما خدمات فلای تودی به این دو مورد محدود نمی‌شود. در همین وبسایت می‌توانید بیمه مسافرتی را نیز خریداری کنید. همچنین چنانچه قصد سفر خارجی دارید و برای سفر خود به ویزا نیاز دارید، کارشناسان ویزا در فلای تودی شما را برای دریافت ویزا راهنمایی می‌کنند. فلای تودی علاوه بر ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها در خدمات سفر، با پشتیبانی 24 ساعته شما را کمک می‌کند تا هر گونه مشکل و سوالی را برای شما برطرف کند.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *