اگر میخواهی سرما نخوری، در زمستان هم آب یخ بنوش!

خرید آبسرد کن یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان برای نوشیدن این مایع حیاتی می‌باشد. آبسردکن‌ به سبب مزایای شگفت انگیزی از قیبل خنک کردن سریع آب یا حفظ کیفیت آن، می‌توانند راهی مناسب برای تامین آب آشامیدنی در محیط کار یا حتی خانه‌های شما باشند.

بسیاری از مردم بر این باورند که نوشیدن آب یخ می‌تواند به بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن منجر شود. این امر درست است اما در چه صورتی؟ در صورتی که شما از سلامت کامل برخوردار باشید و دچار سرما خوردگی نشده باشید. پس اگر می‌خواهید سیستم ایمنی مقاومی داشته باشید و به راحتی مریض و سرما خورده نشوید، بهتر است تا از آب یخ آبسرد کن‌های خانگی خودتان بنوشید.

خرید آبسرد کن یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان برای نوشیدن این مایع حیاتی می‌باشد. آبسردکن‌ به سبب مزایای شگفت انگیزی از قیبل خنک کردن سریع آب یا حفظ کیفیت آن، می‌توانند راهی مناسب برای تامین آب آشامیدنی در محیط کار یا حتی خانه‌های شما باشند.

اگر سوالاتی از قبیل "ویژگی یک آبسردکن خوب چیست؟" یا "چرا باید آبسردکن بخریم؟" یا "بهترین مارک آبسردکن چیست؟" ذهن شما را به خود درگیر کرده، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا به پاسخ سوالاتتان برسید.

اگر میخواهی سرما نخوری، در زمستان هم آب یخ بنوش!

ویژگی یک آبسردکن خوب چیست؟

قبل از خرید آبسردکن بایستی دقت داشته باشید محصولی که می‌خرید، از ویژگی‌هایی همچون ظرفیت و گنجایش آبی بالا، توان مصرفی بالا در موتور، تمیز و شفاف نگه داشتن و حفظ کیفیت آب، و همچنین تولید آب گرم در کنار آب سرد برخوردار باشد.

دیگر ویژگی‌هایی که یک آبسردکن خوب بایستی داشته باشد، عبارتند از:

  • برخورداری از یخچال
  • داشتن فیلتر تصفیه آب
  • مقاوم در برابر زنگ آهن
  • برخورداری از بدنه استیل
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • عدم رشد میکروب در مخزن آب

چرا باید آبسردکن بخریم؟

در پاسخ به این سوال که چرا باید آبسردکن بخریم یا چه دلایلی در خرید آبسردکن موثر هستند، می‌توانیم به ۱۰ علت زیر اشاره کنیم:

اگر میخواهی سرما نخوری، در زمستان هم آب یخ بنوش!

  1. فضای کمی را اشغال می‌کند:

اگر فضای محیط کار، آشپزخانه، مطب دکتر یا حتی خانه‌ی شما کوچک باشد، می‌توانید از آبسردکن‌های ایستاده استفاده کنید. این آبسردکن‌ها فضای کمی اشغال می‌کنند و می‌توانند بر روی میز به صورت رومیز، یا بر روی زمین و به صورت ایستاده در گوشه‌ای از خانه یا محل کارتان قرار بگیرند.

  1. عملکردی بدون سر و صدا دارند:

با اینکه آبسردکن‌ها دارای موتور و کمپرسورهای قدرتمندی برای سرد و گرم کردن دمای آب هستند، اما آلودگی صوتی ندارند و عملکردی بی سر و صدا دارند.

  1. به لوله کشی نیازی ندارند:

تنها یک پریز برق کافیست تا آبسرد کن شما شروع به کار کند! نصب و راه اندازی آبسردکن سخت نبوده و نیازی به لوله کشی برای اتصال به آب شهری ندارد. بلکه با اتصال کابل برق این دستگاه به پریز برق، روشن شده و بعد از پر کردن مخزن؛ شروع به کار می‌کند.

  1. به هیدراته ماندن بدن و حفظ رژیم غذایی کمک می‌کند:

یکی از مهم ترین مزایای آبسردکن‌ها، در دسترس بودن آن‌هاست. این یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید بدون رفتن به سراغ یخچال، لیوان خودتان را از آب سرد و یا گرمی گوارا پر کنید. این امر به هیدراته ماندن بدن و همچنین حفظ رژیم‌های غذایی مانند رژیم قند، کمک خواهد کرد.

  1. در زمان صرفه جویی می‌کند:

دیگر نیازی نیست ساعت‌ها منتظر خنک شدن آب باشید یا صبر کنید تا آب داخل کتری به جوش بیاید. بلکه با داشتن یک آبسرد کن سیار در گوشه‌ای از خانه یا محل کارتان، می‌توانید در هر لحظه و بدون اتلاف وقت؛ به آب گرم و سرد دسترسی داشته باشید.

  1. آبسردکن دستگاهی اقتصادی و مقرون به صرف است:

بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ برای تامین آب روزانه کارمندان خود، هزینه‌های گزافی بابت خرید بطری‌های آب معدنی صرف می‌کنند. اما اگر به جای خرید روزانه بطری آب یک دستگاه آبسردکن بخریم، نه تنها در هزینه‌های روزمره صرفه جویی کردیم، بلکه به کاهش مصرف بطری‌های پلاستیکی نیز قدم برداشته‌ایم.

  1. آبی با مزه بهتر را می‌نوشید:

حتماً برایتان پیش آمده که در یک روز گرم تابستانی برای رفع عطش و تشنگی، شروع به نوشیدن یک لیوان آب خنک کردید و با مزه‌ی نه چندان دلچسبی مواجه شدید. آبسردکن‌ها با تصفیه کردن آب با استفاده از بهترین فیلترهای تصفیه آب، این مشکل را برطرف کردند و آبی گوارا با مزه‌ای بهتر و دلنشین‌تر را برای شما فراهم می‌کنند.

  1. در فضای اشغال شده یخچال صرفه جویی می‌کند:

یکی دیگر از مزایا و دلایلی که برای خرید آبسردکن لازم است بدانید، این است که آبسردکن می‌تواند فضای داخل یخچال شما را آزادتر کند. اما چطور؟

اگر یک آبسردکن ایستاده یا آبسردکنی رومیزی داشته باشید که دائماً آب خنک برایتان فراهم می‌کند، دیگر نیازی به نگهداری بطری و پارچ‌های آب در داخل یخچال ندارید. به همین راحتی فضای داخل یخچال شما در محیط کار یا خانه آزاد خواهد شد.

  1. برای محیط کار و یا خانه‌های پر جمعیت مناسب است:

آبسردکن‌ها در فضاهایی که تردد جمعیت بالاست، مانند یک میهمانی خانوادگی و یا یک شرکت تجاری یا صنعتی پر رفت و آمد، بسیار مفید و کارآمد است. چرا که نیازی به پر کردن پارچ آب یا خریدن بطری‎های آب معدنی نبوده و به راحتی، آبی گوارا و خنک را برای نوشیدن فراهم خواهد کرد.

  1. پر کردن مخزن آسان و سریع است:

در گذشته بسیاری از آبسردکن‌ها یک بطری بزرگ و پلاستیکی به عنوان مخزن آب داشتند که به محض تمام شدن، می‌بایست آن را به کل تعویض می‌کردند. اما امروزه علاوه بر آبسردکن‌هایی با مخزن بطری پلاستیکی، آبسردکن‌هایی با مخزن متصل هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر مخزن آب این نوع از آبسردکن‌ها خالی شود، تنها کافیست تا با یک پارچ بزرگ آن را آب کنید و بلافاصله، از آبی که تصفیه می‌شود نوش جان کنید.

آبسرد کن مارک خوب از کجا بخریم؟

اگر میخواهی سرما نخوری، در زمستان هم آب یخ بنوش!

اگر به دنبال خرید یک آبسردکن رومیزی یا ایستاده مارک خوب هستید، پیشنهاد ما به شما؛ آبسردکن‌های هیتما است. هیتما برندی ایتالیایی است که برای اولین بار ۲۵ سال پیش به ثبت رسید. این مجموعه یکی از معتبرترین برندهای تولید سیستم‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایش و گرمایش است که با استقبال مردم از آن، شروع به صادرات محصولات خود به سر تا سر جهان کرد.

برند هیتما محصولاتی با کیفیت و درجه یک را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار داده تا بتوانید آب و هوایی مطلوب را برای خودتان رقم بزنید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه هیتما می‌توانید از وبسایت ما به آدرس https://hitema.co دیدن کنید.

مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *