Floki Inu درباره توکن های جعلی در شبکه سولانا و بیس هشدار داد‍!

پروژه میم‌کوین فلوکی اینو (Floki Inu) به کاربران خود و جامعه ارزهای دیجیتال درباره طرح کلاهبرداری جدیدی هشدار داده است. این کلاهبرداران با استفاده از توکن‌های غیرمجاز و جعلی مرتبط با نام تجاری فلوکی اینو Floki Inu در شبکه های سولانا و بیس سرمایه گذاران را فریب میدهند.

 

حساب رسمی Floki Inu در شبکه اجتماعی X به منظور آگاه کردن دنبال‌کنندگان خود از این توکن‌های کلاهبرداری، پیامی منتشر کرده است. این حساب تاکید کرده است که توکن اصلی Floki Inu (FLOKI) فقط در شبکه‌های BNB Smart Chain و اتریوم موجود است و هر توکن دیگری که ادعا می‌کند به Floki Inu مربوط است، تقلبی می‌باشد.

فلوکی، آدرس اتریوم «0xcf0c122c6b73ff809c693db761e7baebe62b6a2e» و آدرس بی‌ان‌بی اسمارت چین «0xfb5b838b6cfeedc2873ab27866079ac55363d37e» را به عنوان آدرس‌های معتبر برای توکن‌های خود معرفی کرده است تا به کاربران کمک کند از کلاهبرداری‌ها در امان بمانند.

فلوکی اینو از اعضای جامعه خود خواسته است که اطلاعات مربوط به توکن‌ها را فقط از منابع رسمی دریافت کنند تا در دام این کلاهبرداری‌ها نیفتند.

رشد اکوسیستم Floki Inu

با وجود این تهدیدات امنیتی، Floki Inu همچنان به ارتقاء عملکرد و کاربری اکوسیستم خود ادامه می‌دهد. یکی از توسعه‌های قابل توجه، معرفی « FLOKI Name Service» در شبکه اصلی BNB Chain است.

این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا دامنه‌های غیرمتمرکز با پسوند .floki را ثبت کنند.

این سرویس از معماری Space ID بهره می‌برد تا امکان تعامل با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) متعدد را فراهم کند، از جمله کیف‌پول‌ها و صرافی‌های محبوب مانند Trust Wallet و PancakeSwap.

Floki Inu توانسته است بیش از 417,400 دارنده در شبکه BNB جذب کند. به مناسبت این موفقیت، Floki Inu یک برنامه پاداش دهی راه‌اندازی کرده است که به دارندگان این توکن امکان می‌دهد به ازای سرمایه‌گذاری خود درآمد بدست آورند.

در ماه مارس، پروژه Floki، نقشه‌راه خود را برای سال 2024 معرفی کرد. در این نقضه راه برنامه هایی شامل ایجاد حساب‌های بانکی دیجیتال تنظیم‌شده است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از توکن‌های FLOKI برای خود حساب‌ بانکی ایجاد کنند.

این پروژه همچنین برنامه دارد با یک شرکت فین‌تک مجاز وارد همکاری شود که حساب‌های بانکی دیجیتال با قابلیت‌های پرداخت Swift و SEPA IBAN را فعال می‌سازد، و این خدمات در کشورهای کانادا، اسپانیا، دومینیکا، استرالیا و امارات متحده عربی ارائه می‌شود.

در ماه ژانویه، کمیسیون اوراق بهادار و آتی‌های هنگ کنگ (SFC) به عموم درباره “برنامه Staking Floki” و “برنامه Staking TokenFi” هشدار داد.

SFC اظهار کرد که این محصولات خدمات Staking را فراهم می‌کنند و ادعا می‌کنند بازدهی سالیانه از ۳۰٪ تا بیشتر از ۱۰۰٪ را ارائه می‌دهند. با این حال، این محصولات بدون داشتن مجوز برای فروش عمومی در هنگ کنگ عرضه شده‌اند و از این رو برای عموم مجاز نیستند.

منبع خبر: https://nipoto.com/mag/floki-inu-warns-of-fake-tokens-on-solana-and-base-blockchains/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *